TERUGGAVE

Beste klant,

Jammer dat je reden voor retourzending hebt. Hier vind je wat informatie die je verder zal helpen.

Artikel past niet of voldoet niet aan je verwachtingen? Geen probleem! De retourzending is bij ons kosteloos.

Na ontvangst van het artikel heb je ruim 14 dagen de tijd om het naar ons retour te sturen met de per e-mail ter beschikking gestelde retourformulieren. Alternatief vind je de retourformulieren ook in je online klantaccount. Er ontstaan voor jou geen extra kosten. Ben je een internationale klant? Lees dan de onderstaande informatie!

De retourformulieren worden je per e-mail of in de online klantaccount ter beschikking gesteld. Bezorging per post is helaas niet mogelijk.

Bij een retourzending kun je kiezen uit de volgende opties:

  • omruiling/nieuwe bestelling (vrij van verzendkosten)
  • creditering op de klantaccount ter verrekening met een toekomstige bestelling per vooruitbetaling
  • geld terug

Je hoeft op de retourbon alleen maar in te vullen voor welke optie je kiest, zodat we er bij verwerking ervan rekening mee kunnen houden.

Na verwerking van je retourzending ontvang je een bevestigingsmail.

Een artikel dat geretourneerd wordt, moet in zodanige staat verkeren dat het weer verkocht kan worden (alle etiketten / labels moeten voorhanden zijn, het artikel mag niet vuil zijn, er mogen bijvoorbeeld geen make-up vlekken op zitten). Meer informatie over omruiling en termijnen staat in onze Algemene voorwaarden. Onze Algemene voorwaarden vind je hier.

Artikel is beschadigd / Fout bij levering

Komt het geleverde artikel in zijn aard niet overeen met het door jou bestelde artikel of is het beschadigd? Neem dan direct contact op met onze klantenservice zodat overlegd kan worden wat te doen is. Ook aan de achterkant van de leverbon in het pakket staat meer informatie die je als eerste stap verder kan helpen.

Gebruik bij retour van een artikel uitsluitend ons kosteloze DHL- retourlabel. Voor klanten in Duitsland bevindt het retourlabel zich al in de e-mail, met de retourformulieren op de laatste pagina van het pdf-document.

Belangrijke informatie voor onze internationale klanten

De retourbon heb je al per e-mail ontvangen. Omdat het hierin opgenomen retourlabel nog niet gefrankeerd is en dus bij de post kosten voor jou zouden ontstaan, zouden we je willen verzoeken om het kosteloze retourlabel zelfstandig te genereren via de volgende link:

https://www.77onlineshop.nl/retouren

Via de voor jouw land geregistreerde link kom je terecht in het DHL-retourportaal. Hier word je gevraagd om je adresgegevens en het opdrachtnummer (bijv. klant- of factuurnummer) in te vullen. Vervolgens ontvang je het kosteloze retourlabel per e-mail.

Heb je nog meer vragen over de gang van zaken? Neem dan telefonisch of per e-mail contact met ons op. We helpen je graag verder.

Hartelijk voor je aankoop bij de 77onlineshop.de

Sluiten
Uw winkelwagen is leeg!