Gebruik van cookies

We gebruiken cookies om u de beste winkelervaring te bieden. Deze omvatten cookies die nodig zijn voor de werking van de site, evenals optionele cookies om onze website te optimaliseren en om statistieken te genereren. Optionele cookies worden alleen geplaatst na uw uitdrukkelijke toestemming. U vindt alle belangrijke informatie in ons privacybeleid en afdruk. De website kan ook zonder toestemming worden gebruikt.

Instellingen
Slechts voor een korte tijd: Bestel met gratis verzending!
i
Code: VK25  Kopieer vouchercode
Vouchercode gekopieerd! Je kunt hem nu verzilveren in je winkelwagen.
  1. Als u met PayPal betaalt, op rekening koopt via Ratepay, creditcard of SOFORT-bankoverschrijving, duurt het ongeveer 1-2 werkdagen vanaf de ontvangst van de bestelling tot aan de verzending.
  2. Uitzondering: Artikelen die wij inkopen in ons externe magazijn. Artikelen uit externe opslag worden in onze winkel gemarkeerd met de toevoeging "Leveringduur 2-5 werkdagen".
  3. Indien u vooraf betaalt, vindt de verzending 1-2 werkdagen na ontvangst van de betaling plaats.
  4. Als u vanuit het buitenland bij ons heeft besteld, duurt het doorgaans 3-5 werkdagen voordat uw pakket bij u thuis is.
  5. Met de extra mogelijkheid tot bliksemafhandeling garanderen wij dat een bestelling die u voor 14.00 uur plaatst, nog dezelfde dag wordt overgedragen aan de transporteur. De extra servicekosten bedragen EUR 3,99.
  1. Ja, de orderbevestiging wordt enkele minuten na het plaatsen van uw bestelling per e-mail verzonden.
  2. Als de betaalmethode "vooruitbetaling" is, wordt er een extra "vooruitbetalings-e-mail" verzonden. Met deze e-mail ontvangt u ook onze bankgegevens, die u nodig heeft voor uw vooruitbetaling.
  1. Verzendbevestigingen worden op weekdagen automatisch om 18.00 uur verzonden. Er staat een trackingnummer in deze verzendbevestiging. Met dit nummer kunt u op elk moment de status van uw zending volgen op de website van DHL.
  1. Wanneer uw geld op onze rekening is aangekomen, ontvangt u per e-mail een ontvangstbevestiging van de betaling. Uw goederen worden vervolgens 1-2 werkdagen na ontvangst van de betaling verzonden.
  1. Je kunt de bezorgstatus bij DHL volgen aan de hand van het retournummer dat je via het online retourportaal hebt aangemaakt. Als alternatief kunt u het retournummer ook vinden op de afleverbon. Bewaar het ontvangstbewijs van de retourzending totdat wij de retourzending per e-mail aan u hebben bevestigd.
  1. Zodra uw retourzending door ons is verwerkt, ontvangt u per e-mail een ontvangstbevestiging van de retourzending. Na deze e-mail krijgt u de instructie om het bedrag zo spoedig mogelijk terug te betalen.
  2. Als alternatief kunt u ook tegoeden bij ons laten deponeren, zodat u deze bij uw volgende bestelling kunt inwisselen. Tegoeden verlopen nooit. Een tegoed kan alleen worden verrekend via de vooruitbetalingsmethode.
  3. Bij PayPal-betalingen wordt het geld alleen teruggestort op de PayPal-rekening.
  4. Als u via Paypal Ratepay op rekening koopt, wordt de retourdag naar de betalingsdienstaanbieder gestuurd, zodat u per e-mail een gecorrigeerde factuur ontvangt, die vervolgens moet worden betaald. Indien het een volledige retourzending betreft, wordt het factuurbedrag op EUR 0,00 gesteld, zodat er geen openstaande vordering meer bestaat.
  1. Ja, wij bieden ook bezorging aan in een pakstation. Hiervoor moet u tijdens het bestelproces bij het invoeren van het verzendadres in de invoervelden de gegevens van het gewenste pakstation invullen. U heeft het nummer van het pakstation en uw postnummer nodig (DHL-klantnummer) en de postcode van het pakstation.
  1. Ja, wij leveren niet alleen aan onze klanten binnen Duitsland, maar ook aan de volgende landen: Denemarken, Zweden, Finland, Zwitserland, Roemenië, Letland, Spanje, Griekenland, Noorwegen, Frankrijk, Oostenrijk, Nederland, België en Luxemburg. Voor onze Nederlanders Voor klanten hebben wij een eigen onlineshop, te bereiken via 77onlineshop.nl. In onze Duitse winkel brengt een knop bovenaan met de Nederlandse vlag u rechtstreeks naar de Nederlandse winkel. Houd er rekening mee dat de levertijden in het buitenland enigszins vertraagd kunnen zijn en kan afwijken van de 1-2 werkdagen voor levering binnen Duitsland. In de regel duurt de verzendtijd naar het buitenland ca. 3-5 werkdagen.
  1. Wij verzenden de goederen uitsluitend met de pakketbezorgservice van DHL. Pakketten binnen Duitsland worden bezorgd via DHL Standard, pakketten in het buitenland via DHL International.
  1. Ja, u kunt in onze winkel ook cadeaubonnen bestellen. Wij bieden waardebonnen aan ter waarde van EUR 25, EUR 50, EUR 100, EUR 150 en EUR 200. Deze kunt u vinden via de volgende link: https://www.77onlineshop.nl/c/tegoedbon Contante betaling van de voucherwaarde is niet mogelijk. Het bestelproces verloopt vervolgens op dezelfde manier als voor elk ander artikel uit onze winkel.
  1. De voucher wordt tijdens het bestelproces ingewisseld. Elke voucher bevat een individuele vouchercode. Voer deze code in het daarvoor bestemde veld in en bevestig vervolgens uw invoer met de knop "voucher inwisselen". De waarde van de voucher wordt dan automatisch overgeboekt wordt afgetrokken van het totaal te betalen bedrag in de winkelwagen.
  2. Houd er rekening mee dat er per bestelling slechts ÈÈn voucher kan worden ingewisseld.
  1. Verzenden: De verzendkosten zijn afhankelijk van de betaalmethode, de hoogte van de orderwaarde en het land van bestemming. Een gedetailleerd overzicht van de verzendkosten vindt u hier: https://www.77onlineshop.nl/verzendkosten. Over het algemeen bedragen de verzendkosten tot 4,99 EUR binnen Duitsland.
  2. De documenten voor het gratis retourneren kunt u via de volgende link aanmaken: https://www.77onlineshop.nl/teruggave
  3. De minimale bestelwaarde bedraagt ??EUR 9,99. Uitzondering hierop zijn bestellingen die in Zwitserland worden afgeleverd. De minimale bestelwaarde bedraagt ??hier EUR 59,00.
  1. De SEPA-overboeking staat voor een uniforme overboekingsprocedure in de Eurolanden. Deze nieuwe procedure vervangt sinds februari 2014 de oude procedure. Dit betekent dat de SEPA-procedure nu ook voor u geldt als u in onze winkel winkelt.
  2. Voor SEPA-overboekingen zijn twee speciale sleutelnummers van belang, die het oude rekeningnummer en de banksoortcode vervangen: het IBAN-nummer (internationaal rekeningnummer) en het BIC-nummer (internationale banksoortcode).
  3. Gebruik voortaan alleen de IBAN- en BIC-nummers. Als u uw IBAN- en BIC-nummers niet kent, kunt u contact opnemen met uw lokale bank of een converter op internet gebruiken die uw traditionele rekeningnummer kan omzetten.
  4. SEPA-overboekingen kunnen alleen in euro's worden gedaan.
  1. Als uw adres en/of naam zijn gewijzigd, kunt u ons hiervan op de hoogte stellen via e-mail naar info@77onlineshop.eu. Wij kunnen uw persoonsgegevens vervolgens aanpassen in het systeem, zodat het proces soepel verloopt bijdragen aan uw volgende bestelling.
  2. Als u over een eigen klantaccount beschikt, kunt u daar inloggen en uw persoonlijke gegevens eenvoudig zelf bijwerken.
  1. De klantenservice neemt uw zorgen over bestellen, verzenden en betalen uit handen op werkdagen van 10.00 tot 17.00 uur. Wij zullen uw e-mail doorgaans binnen 24 uur beantwoorden.
  1. U kunt uw bestelling wijzigen via info@77onlineshop.eu. Vermeld altijd uw klantnummer/ordernummer. Als u een bestelling wilt annuleren, vindt u meer informatie via de volgende link. https://www.77onlineshop.nl/annuleringsvoorwaarden
  1. Onze onlineshop wordt meerdere keren per dag bijgewerkt. Dit betekent dat u op onze website zelf op de hoogte kunt blijven van welke artikelen en welke maten voor u beschikbaar zijn. Wanneer uw maat er niet meer bij staat, betekent dit helaas dat wij u het artikel hierin niet zullen toesturen Kan maat niet leveren.
Sluiten
Uw winkelwagen is leeg!